• (Android/iOS) Koala Crush kodegenerator-tokens

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Koala Crush ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Koala Crush IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kodegenerator-tokens ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Koala Crush 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Moro og virkelig holde deg opptatt. Flott måte å fordrive tiden hvis du må vente.

    enkelt morsomt spill med ubegrensede liv!! endelig bare et morsomt spill på telefonen din som ikke koster deg noe!!

    Dette er den vanlige typen skyte ballspill. En god måte å fordrive tiden når du sitter og venter (for eksempel legekontoret.)

    Dette spillet har tatt 2 betalinger av kortet mitt og har ikke levert mynter, jeg kontaktet utvikleren og ingenting har blitt gjort, ingen refusjon eller noen mynter, og det har pågått en måned nå. Zero Stars er det de fortjener, dårlig kundeservice! I dag 5-3-21. Utvikleren svarte tilbake via e-post sa at de stengte billetten etter å ha stjålet 2 betalinger på 4,99 av kortet mitt uten å produsere mynter eller gi meg en refusjon selv om jeg har alle kvitteringene, de er tyver!

    Det er avhengighetsskapende. Og jeg slipper ikke å betale, men med andre spill når du er en betalende kunde vanligvis får du ekstrautstyr, dessverre ikke med dette spillet.

    For mange annonser. For mange feil jeg avinstallerte det!

    Godt spill kan være veldig vanedannende. Gleder meg til å spille mer.

    tar for lang tid å få nye nivåer. kan ikke gå tilbake til andre nivåer lenger


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :